Monday, May 24, 2010

1st shopping for baby ..

Last saturday aku tetibe nak g survey barang2 baby ngn husband.. Kebetulan pulak tempat aku nak g kat ampang (Manjaku Baby) ade sales, ape lagi.... start la membeli sikit2 keperluan ape yang patut...

Hmmm... 1st item yang aku grab is Baby wipes... huhu.. aku tau mende nie sgt la berguna tok baby aku nnt... especially time berak... wahahahaaa.... tapi xder la borong banyak2 kan.. beli 2 pack jer...



Pink kerr????


Pastu bende yang aku dok tunggu2 time sales ialah Pureen Brest Pump.. membe aku ckp klu nak bli, bli time sales.. murah la sket... I choose yang gune battery.. cuz kakak aku dah ade Avent Manual Pump.. so bole pinjam dier punye kalau2 yang battery nie x seberapa bagus. huhuuu..



Yang lain2 tu ade la 2-3 helai baju tido tok baby,booties, etc... tu pun beli kaler putih... sbb aku x sure lagi baby yang dalam perut nie girl @ boy.. Mintak2 la next month dier x nyorok... Hmm.... makan hati je aku tgk baju2 kaler PINK haritu... hohooo.. Mase nak balil tu aku dok belek2 bouncinette Sweet Cherry.. not bad... Aku cukup berkenan ngn satu bouncer nie.. tapi time tu ade satu kaler je.. kain dier soft n selesa... sampai skang aku dok terbayang bende tu....


cute kan??? mase aku g, kaler pink nie x der...


Next month leh bli barang lagik... mane tau dah nampak gender baby... lagi senang nak cari barang.... Banyak lagi barang yang nak kene beli neh .... Hmmmm....

AnNe

4 comments:

  1. anne awak beli breast pump tu brp erk..ingat nak beli yang bateri plak cuz kita dah beli yg manual tapi penat la nak pump..nanti bg tau kita price dia erk..thank :)

    mommy nayli
    :)

    ReplyDelete
  2. kite beli kat manjaku baby, ampang...
    murah je wak.. ade sales... harga biasa rm120... tp dapat 20% discount..

    ReplyDelete
  3. nak beli la satu..senang yang manual punya tak larat la penat..hehe.tapi sales smp bila erk?

    ReplyDelete
  4. sampai 6/7 rasenye..
    beli la wak.. membe kite kate ok...

    ReplyDelete