Thursday, May 6, 2010

Family holiday @ Melaka

Sebenarnye holiday nie kitorang g bln 3 hari tu.. tapi saje2 nak post...buleh???
We all g sane 3D2N from Thursday till Sunday.... Stay kat rumah sepupu yang agak rapat ngn family kami.. Hmm so far x der ape la yang menarik sgt pun kat Melaka tapi dah lame x g jenjalan kat sane kan, syok gak arr.. Lagi2 with whole family... Bwk anak2 buah nak Beca.. (siap pasang lagu hindustan lagi ok!)

Anak buah aku yang ke-12..Name dier Aleesa Sofea.. Sgt gedik dpt naik beca..


Yang pompuan 2 org tu kakak si Sofea.. sepesen je kan... Cume bdk yg fringe smp x nmpk mate tu je tembam sket..


Jalan2 tgk tmpt bersejarah la kononnye.. padahal shopping je lebih! Yang katik2 tu laa kakak2 aku except minah bj biru yg ala2 artis tu, anak buah aku..


kitorang je yang g.. abang2 aku sume ade hal lain... time nie aku br 3 bln pregnant..cam anak dara kann??? 


Peace!!!!

AnNe

2 comments: